Formació, Educació en el Lleure i Esport

Per una inclusió plena dels joves i infants vulnerables.

La Fundació Estabanell tenim un compromís amb la formació i la projecció de tots aquells valors que contribueixen a fer de la nostra societat una societat millor.  Projectes socioeducatius i de foment de l’esport són vertebradors d’una societat oberta, transversal i d’oportunitats per a tothom.

Creiem en que l’ensenyament i l’educació en el lleure i el foment de l’esport en infants i joves són imprescindibles per a desenvolupar valors com el de l’esforç, la responsabilitat, la disciplina, la comunicació, el respecte i l’esperit d’equip i de comunitat. I que, de la mateixa manera, contribueixen a millorar la perspectiva d’altres col·lectius més vulnerables.

Per tal de que l’accés als ajuts d’aquest àmbit sigui el més accessible possible, convoquem diferents línies d’actuació amb la finalitat de col·laborar amb organitzacions sense ànim de lucre que desenvolupen els seus projectes a Catalunya.

Convocatòria per a projectes i iniciatives de Formació, Educació en el Lleure i Esport.
Any: Del 27 de juny al 8 de setembre de 2024.
Estat: Convocatòria Oberta
Àrea: Formació, educació en el lleure i esport
Descarrega’t tota la informació per presentar el vostre projecte. Descarregar Descarrega’t la sol.licitud. Descarregar